מתכון מנצח – ממולאים טבעוניים
Quinoa Stuffed Red and Orange Bell Peppers 2 of 3

מתכון מנצח – ממולאים טבעוניים

Quinoa Stuffed Red and Orange Bell Peppers 2 of 3
Quinoa Stuffed Red and Orange Bell Peppers 2 of 3

בשנים האחרונות המתכונים הצמחוניים הופכים להיות עשירים יותר ויותר, עד כדי כך שנדמה שלהיות צמחוני הפך להיות קל מתמיד. מתכונים צמחוניים עבור שלל מנות שוקדים את הרשת, וחשוב לזכור שעבור בישול מתכון מוצלח אין צורך להיות שף או בעל מטבח מקצועי עם ציוד למסעדות, חשובה ההתמדה והרצון הטוב. על כן לפניכם מתכון מוצלח לפלפלים ועלי מנגולד ממולאים צמחוניים.

מרכיבים: 

3 פלפלים ירוקים

8 עלי מנגולד

6 פטריות

קישואים

חצי כוס עדשים שחורים (שהושרו מראש לילה שלם)

בצל

נבט חיטה

כוס קוואקר

חצי כוס טחינה

2 כפות רוטב סויה

תבלינים: פלפל שחור, בזיליקום יבש, קארי

המילוי

חותכים את הפטריות, הבצל והקישואים. מערבבים בתוך קערה את הירקות החתוכים יחד עם העדשים, נבט חיטה, קוואקר, הטחינה הסויה והתבלינים. מערבבים היטב ושמים בצד.

את הפלפלים חותכים מלמעלה, מנקים אותו מבפנים ודואגים שיהיה ניתן לסגור אותו (כמו בתמונה)

את המילוי שמים בפנים, כמו גם בעלי המנגולד ועוטפים את המילוי. את הממולאים שמים בסיר על אש קטנה ומבשלים למשך חצי שעה עד 40 דקות. כאשר הפלפל נהיה רך התבשיל מוכן.

ממולאים1

ממולאים2

בתאבון!

המתכון באדיבות שרון טהר 

כתיבת תגובה