7 טיפים למציאת פיצה איכותית בתל אביב

פיצה היא כבר מזמן מאכל שהתאזרח, והזמנת משלוח בכל שעה של היום, גם בימים כתיקונם ולא רק בגלל הגבלות הסגרים, הפכה לגיטימית. השאלה היחידה היא איך מזמינים פיצה בתל אביב שהיא גם טעימה ואיכותית וגם במחיר שתוכלו לעמוד בו יותר מפעם פעמיים בחודש, הרי זהו מאכל שקל להתמכר אליו ונחשב להתמכרות בריאה דווקא. להלן כמה טיפים למציאת פיצה כזאת. 

יצה

המלצות ברשת ושל חברים

עד שמוצאים את הטעם והמותג המועדף עליכם, אין ברירה אלא לנסות המלצות של חברים והמלצות ברשת. בדרך כלל אפשר לקרוא בין השורות, גם כאשר מתייחסים למידע בחשדנות, וכשרואים דף עסק בפייסבוק שיש בו המלצות מפורטות שגם מסבירות מה אהבו – טעמים, חומרים, מגוון, תפריט, שירות, מהירות המשלוח ואדיבות, זה סימן שכדאי לטעום בעצמכם.

תפריט מגוון

תפריט מגוון הוא חיוני משום שלא כולם יאהבו את הפיצה הפשוטה ביותר וירצו גם תוספות יחודיות עליה או לצדה. כשיש יותר מדי הצעות כבר אפשר להיאבד בתוכו, אבל תפריט מגוון בדיוק במידה, שמציע לכם מנות נוספות למי שפיצה עושה לו חשק למתוק איטלקי או פסטות וסלטים ליד.

חומרי הגלם הטובים ביותר 

אם אתם מכירים פיצה איכותית מהי, בוודאי תזהו מיד את חומרי הגלם האיכותיים בפיצה טובה באמת. פיצה איכותית בתל אביב עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, ביניהם גבינה אמיתית, רוטב עגבניות מבושל ולא מקופסה ותוספות טריות וייחודיות. כל מי שמזהה את חומרי גלם אלו בפיצה שלו, לא יוותר על להזמינה בקביעות, משום שזו הוכחה לכך שמדובר בפיצה טובה. יחד עם תפריט עשיר ומגוון בו מאפים שונים מבצק טרי ואיכותי וסלטים מעניינים ורעננים, אפשר בכל פעם לגוון את ההזמנה ולהינות מהתפריט ללא חשש או שעמום. בפיצריות המשתמשות בחומרים הטובים ביותר, המחירים אמנם בהתאם, אבל אתם תדעו גם לפי הטעם אם הם מוצדקים ושווים את ההזמנה שלכם.

דקה או עבה?

יש מי שטוען שפיצה אמיתית צריכה להיות דקה ויש מי שמאמין כי עבה היא המקורית.האמת היא שאיטליה מחולקת לאזורים שונים ולכל אזור יש את הבצקים האופייניים והפופולריים בו, ולכן כל עובי מתקבל על הדעת.  

השאלה היחידה היא האם הבצק איכותי וטעים, גם כשהוא עבה וגם כשפחות, כך שאינו נקרע ומחזיק את כל המרכיבים שעל הפיצה, ומאפשר לאכול אותה בקלות ובצורה מסודרת.

טבעונית או כשרה?

דרישות קולינריות שונות, מחייבות בחירת פיצה בתל אביב שמתאימה גם לאורח החיים שלכם. תעודת כשרות או הצעות לטבעונים חייבות להיות למי שזה חשוב לו. התאמות אלו מלמדות על איכות המטבח, היכול לעמוד בכבוד במתן מענה בתפריט לטבעונים או שומרי כשרות. 

האם הרשת שירותית?

היום כולם מתייחסים למה שקורה במדיה החברתית, ואין ספק שלפעמים ישנן תלונות מעניינות ששווה לקרוא כדי לדעת ממי כדאי להיזהר ומאיפה לא להזמין. עם זאת, מומלץ לפתח קריאה ביקורתית ולהתעמק במידע רלוונטי בלבד. הסוגיה החשובה ביותר שיש לבחון היא כיצד המסעדה מתייחסת ועונה לתלונות לקוחות. אם ניתן מענה מכובד ושירותי, אז ככל הנראה מדובר באי התאמה לטעמו של הלקוח, או תקלה נדירה ביותר, וקרוב לוודאי הגעתם למקום שלכם – מסעדה רצינית ואיכותית שמציעה גם איכות וגם שירות.

משלוחים ודמי משלוח

בפיצריה טובה מדיניות המשלוחים היא עקבית וזמינה ללקוחות תמיד. המשלוחים חייבים להיות מהירים וזמינים בכל שעות פעילות המסעדה, זאת גם מבלי שמחזיקה מדיניות ברורה בנודע לדמי שירות או טיפים לשליח. מדיניות זו מעידה על כך שזוהי מסעדה המתייחסת ברצינות ללקוחותיה ועובדיה, ובכך מונעת אי נעימויות ומעודדת אתכם להזמין יותר ולשמוח ברווחת העובדים.