You are currently viewing תוספי תזונה טבעיים – מתי כדאי להוסיף אותם לתפריט היומי

תוספי תזונה טבעיים – מתי כדאי להוסיף אותם לתפריט היומי

התחום של תוספי תזונה טבעיים ככלל, ובמיוחד הצריכה הנכונה שלהם בתפריט של כל אחד ואחד מאתנו, הוא תחום שיש בו הרבה מיתוסים שחשוב מאוד להפריך והרבה מאוד מומחים בעיני עצמם שלא מבינים לעומק את היקף הצריכה ותדירות הצריכה הנכונה של תוספים טבעיים. אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר. ובכן, תוספי התזונה הטבעיים, החל מאומגה 3, דרך ויטמינים ועד מינרלים ספציפיים שעונים על חוסר מסוים, הם תוספים שיכולים להועיל לכל אחד ואחת מאתנו. גם אדם בריא שמקפיד על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת ונכונה, יפיק את המרב מאורח החיים הבריא שלו אם יקפיד על צריכה של מולטיויטמינים. דיאטות מיוחדות, כמו טבעונות – חייבות בליווי של תוספים טבעיים. אנחנו כאן בכדי לעזור ולאפיין בדיוק מתי כדאי לקחת כל תוסף.

מתי כדאי להוסיף לתפריט היומי תוספי תזונה טבעיים, בהתאם לסוג תוסף התזונה

  • ויטמינים ותוספים – תוספי תזונה טבעיים על בסיס שומני, כמו אומגה 3 למשל, וכמו ויטמינים דוגמת A, E, D ו-K, הם תוספי תזונה אותם מוטב לקחת כאשר אנחנו אוכלים אוכל שומני. הסיבה היא שאלו תוספי תזונה שמתמוססים בשמן והגוף שלנו יקבל אותם בצורה הטובה ביותר עם מזון שכזה.תוספי תזונה
  • ויטמינים ממריצים – ויטמינים ממריצים כמו חומצה פולית או קומפלקס B הם תוספי תזונה טבעיים שהצריכה הנכונה ביותר שלהם מגיעה עם ארוחת הבוקר, למקסום השפעתם.
  • חומצות אמינו – מוטב לקחת על בטן ריקה לחלוטין, וליתר דיוק בטן ריקה ממזון או שתייה על בסיס חלבון.
  • ברזל – מוטב לקחת עם פירות הדר, עגבניות, עלים ירוקים – כל מזון עשיר בוויטמין C, בעצם.
  • פרוביוטיקה – יש לקחת כשעתיים לאחר נטילת אנטיביוטיקה.
  • אבץ, סידן ומגנזיום – יש לקחת לפני השינה.

כשאנחנו מקפידים על צריכה נכונה של תוספים טבעיים, אנחנו משלימים את אורח החיים הבריא שלנו

אם אנחנו מקפידים על נטילה של תוספי תזונה טבעיים, בין אם להשלמת חוסר מסוים בגוף שלנו ובין אם להשלמת התפריט הבריא שלנו – אנחנו משלימים את אורח החיים הבריא שלנו הלכה למעשה.