You are currently viewing שפית פרטית חוויה קולינרית בינלאומית

שפית פרטית חוויה קולינרית בינלאומית

ההתפתחות בארץ בשנים האחרונות בתחום הקולינריה יצרה ביקוש רב למתכונים בריאים יותר ולכן אחד מסוגי הקייטרינג האהובים על רבים הפך להיות קייטרינג חלבי. אירועים פרטיים הם בעלי אופי שונה מאירועים המוניים, הם נחשבים לאינטימיים יותר והאווירה צריכה להיות בהתאם במקרה כזה תרצו לשכור את שורותיו של שף פרטי. שף פרטי מגיע אל ביתכם מכין את מרבית המנות במקום, נותן יחס למוזמנים ומסביר מה ואיך הוא מבשל. בצורה כזאת האורחים ייהנו מהחוויה האישית ואוהבי הבישול יישמו את המתכונים בביתם. שף פרטי יכול לשדרג את המתכונים והתפריטים שלו בהתאם לבקשת המארח, כל זאת על סמך הידע שרכש באמצעות לימודיו וניסיונו בזמן העבודה מול קהל אנשים שונה. ישנם אנשים המזמינים שף או שפית לסדנת בישול כחלק מערב גיבוש או סתם ערב מעניין כגון מפגש חברים, לאלו שאוהבים לעבוד במטבח חווית העשייה יכולה להיות מהנה יותר מצפייה בלבד במתרחש.

התאמת התפריט לצרכי הלקוח

שף פרטי לאירועיםהמודעות הגוברת כיום אודות תזונה נכונה גורמת לציבור הישראלי להתעניין יותר במאכלים איכותיים ובריאים. שימוש במוצרים טריים להכנת המנות והתאמה של המנות לצורכי האורחים, בין אם מדובר בשילוב של מנות בריאות ללא סוכר או גלוטן וגם התאמה לקהל יעד טבעוני או צמחוני. כאשר עובדים מול שף פרטי עומדת בפניכם האפשרות להתאים את התפריט והמנות עבורכם ועבור האורחים שלכם, בשונה מקייטרינג או אולם בו תצטרכו להתגמש עם המנות שמוגשות במקום. שף פרטי יסייע לכם בבחירה של תפריט מתאים לפי הצרכים שלכם וכמובן לפי טיב המוצרים באותה העונה, כך שתוכלו ליהנות מארוחה טעימה בריאה ואיכותית.

בררו איזה סוג אוכל האורחים שלכם אוהבים

השף יכין לכם את כל הארוחה, הוא ידאג לכלים לאווירה וכמובן לאוכל אך עם כל זאת הוא לא יכול לבדוק מה האורחים שלכם ירצו לראות על השולחן כאן אתם נכנסים לתמונה. לפני שאתם מתכננים אירוע חשוב לדעת מיהם האורחים ואילו מנות יתאימו להם, צריך להתחשב בגיל האורחים בבקשות בריאותיות מיוחדות וכמובן בטעמם. במידה וישנם אורחים השומרים כשרות חשוב למצוא שף בעל תעודת כשרות כך שגם אורחים אלו יוכלו ליהנות מהאוכל. ברגע שבחרתם את סגנון התפריט שמתאים לכם ולאורחים תבחרו שף מתאים, בדקו אם יש לו תעודות והסמכות המתאימות לסוג תפריט שכזה למשל שף המתמחה בבשר או אוכל אוריינטלי לא יתאים כל כך להכנת תפריט חלבי בריאותי. לאחר שבחרתם את השף התאימו את המנות והתפריט לנושא המסיבה, השף יעזור לכם לבחון אופציות של מנות מתאימות עיצוב שולחנות וגם אם תצטרכו בחירה של מיקום.

נועה דניס-השפית הפרטית שלכם

עד היום שמענו בעיקר על שפים, אך ניתן למצוא בתחום גם שפיות פרטיות כמו נועה דניס. נועה דניס הייתה שנים בחו"ל באיים האקזוטיים של פולינזיה, היא למדה בית הספר הגבוה בעולם ללימודי שף LE CORDON BLUE וחזרה לישראל עם תפריטים ייחודיים ומפתיעים בתחום הקולינריה. לנועה יש חברת קייטרינג במושב קידרון שבו גדלה והיא מספקת שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בסגנון חלבי ומיוחד לאירועים עד 100 איש וכן, מקיימת סדנאות בישול, סדנאות קינוחים ועוד. נועה עובדת עם חומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד ומפתיעה בכל פעם את האורחים מחדש עם מטעמים מתפריטה העשיר והמגוון שהיא מרכיבה.