You are currently viewing מתכוני שוקולד מגרים

מתכוני שוקולד מגרים

השוקולד הוא לא עוד מאכל ולא עוד מצרך. השוקולד הוא תשוקה, תשוקה שאנחנו לומדים כבר בגיל צעיר מאוד עם ריבוע השוקולד הראשון שאנחנו אוכלים, ואצל מרבית האנשים התשוקה הזאת רק הולכת וגוברת עם כל שנה שעוברת. במקביל, אנחנו מנסים להיות חכמים ומתוחכמים יותר ולהכין מתכונים של ממש עם שוקולד – והנה שני רעיונות למתכוני שוקולד מגרים במיוחד, ופשוטים מאוד להכנה.

רעיונות לשני מתכוני שוקולד מגרים במיוחד – ולא מסובכים במיוחד

  • פאדג' עם תוספות – מצרכים: 200 גרם חמאה, פחית חלב ממותק מרוכז (380 גרם), 3 כוסות שוקולד צ'יפס, 250 גרם חטיפי שוקולד (פסק זמן, מקופלת וכדומה), כפית תמצית וניל, 30 יח' מרשמלו, 2 כוסות פקאנים קצוצים גס. הכנה: להכניס לסיר בינוני את החמאה והחלב המרוכז ולהביא לרתיחה על להבה בינונית-גבוהה. לערבב טוב עד שמתקבלת תמיסה אחידה. להסיר מאש, ולהוסיף את פצפוצי השוקולד ואת חטיפי השוקולד השונים, ולערבב עד שהם נמסים פנימה. להוסיף תמצית וניל ומרשמלו, לערבב עד שמרשמלו נמסים חלקית. להוסיף את הפקאנים הקצוצים, לערבב היטב ולפזר אותם היטב בתערובת. ליצוק את התערובת לתבנית מרובעת, ולקרר במקרר לפחות ל-4 שעות. לחתוך לריבועים ולהתענג על התוצאה.שוקולד
  • מעדן שוקולד קצפה – מצרכים: 2 כוסות חלב, 120 גרם שוקולד חלב, כף קקאו, כף סוכר, 1 אינסטנט פודינג וניל, 150 מ"ל שמנת מתוקה (2/3 מיכל), כף אבקת סוכר. הכנה: לחמם בסיר קטן את החלב, הקקאו, הסוכר והשוקולד, עד שהשוקולד נמס. להוריד מהאש ולהניח לתערובת להתקרר עד טמפרטורת החדר. להוסיף את הפודינג, לערבב עד שיש תמיסה אחידה ללא גושים. מומלץ להשתמש בבלנדר. למזוג לכוסות, להכניס למקרר לשעתיים. להקציף שמנת מתוקה עם אבקת סוכר בכדי לייצב, להוציא את הכוסות מהמקרר ולהוסיף קצת לכל כוס. כמה פשוט, ככה מגרה.

עם מתכוני השוקולד האיכותיים שלנו, תרשימו את החברים והמשפחה בכל אירוח עתידי

2 מתכונים פשוטים אלה יכולים להיות להיט בכל מסיבה ובכל אירוע – ואם אתם רואים שזה קל לכם, תתקדמו קצת יותר ותפתיעו שוב עם מתכוני שוקולד חדשים ומגרים עוד יותר.