You are currently viewing מתוקים נפלאים על בסיס שוקולד לבן

מתוקים נפלאים על בסיס שוקולד לבן

חומר הגלם המתוק והאהוב שאנחנו מכירים בתור שוקולד לבן, למעשה לא נחשב בתור שוקולד של ממש במקומות רבים בעולם. למעשה, ההבדל המהותי בין שוקולד לבן לבין סוגי שוקולד אחרים, ומה שגורם לרבים לא להחשיב אותו כשוקולד, הוא היעדרם של מוצקי קקאו. כעת, נכיר מתכון מהיר ואיכותי של עוגת שוקולד לבן ואוראו – מתכון שמדגיש את יתרונותיו של השוקולד הלבן ומוכיח את עצמו כפופולארי בקרב בוגרים וילדים גם יחד.

מתכון קל ומהיר על בסיסי שוקולד לבן, שיכול לשדרג כל אירוח ומסיבה בצורה פשוטה

  • מצרכים – עבור תחתית האוראו, המצרכים הנדרשים הם: 200 גרם עוגיות אוראו, 80 גרם חמאה, 25 גרם קקאו, 50 גרם סוכר. עבור מוס השוקולד הלבן, המצרכים הנדרשים הם: 200 גרם שוקולד לבן, מיכל 1 גבינת מסקרפונה, 2 מכלי שמנת מתוקה, 4 כפות אינסטנט פודינג וניל, כוס חלב, 150 גרם עוגיות אוראו (קצוצות גס). עבור הציפוי, המצרכים הנדרשים הם: 100 גרם שוקולד לבן, 2 כפות שמנת מתוקה, כפית חמאה.קינוח עם שוקולד
  • תחתית האוראו – את המצרכים עבור תחתית האוראו טוחנים במעבד מזון עד קבלת תערובת חולית. משטחים את התערובת בתבנית עגולה ושמים במקפיא ל-30 דקות (לא יותר ולא פחות).
  • המוס – את השוקולד הלבן נמיס במיקרוגל או באמצעות בן מארי. נותנים לו להתקרר 10 דקות, ומוסיפים את המסקרפונה עד קבלת מרקם אחיד. מקציפים את מכלי השמנת (2 כפות לציפוי בצד) עם האינסטנט פודינג והחלב. מוסיפים את תערובת השוקולד והגבינה לקצף, ומערבבים עד קבלת תערובת אחידה, אותה יוצקים על התחתית המוקפאת.
  • ציפוי – את המצרכים לציפוי מניחים בספל ומחממים במיקרו עד המסה חלקה. מקררים דקה בכדי לבדוק את הסמיכות, במידה ומתאים יוצקים על המוס ומפזרים על ידי סיבוב עדין של העוגה.

חפשו עוד אפשרויות של מתכוני שוקולד לבן – ותשתמשו בצורה אידאלית בחומר גלם אהוב במיוחד

מתכוני שוקולד לבן מבטיחים לנו פינוק מתוק ואיכותי בסוף של כל ארוחה, בקלילות ובטעם הייחודי המאפיינים את השוקולד הלבן והופכים אותו לאהוב כל כך.