You are currently viewing מקרר מעדניה – לשם מה?

מקרר מעדניה – לשם מה?

מקרר מעדניה, הנמצא בחנויות יוקרה רבות נועד לשמש כמצג עבור כל אותם מעדנים מקוררים הנמצאים בחנות, כמו גבינות למיניהן, או לחילופין מוצרי בשר או דגים מיוחדים. המקררים מעוצבים בצורה אסתטית, פעמים רבות ב אופן עגול ואטרקטיבי, בכדי למשוך את לקוחות החנות. מיקוד תשומת לב הלקוחות במעדנים הנמצאים במקרר זה, מעלה את ערכה של החנות היוקרתית ושל הפריטים הנמצאים במקרר כיוקרתיים גם הם.

מעבר לכך, פיתרון זה מהווה צורת עבודה נוחה עבור בעל החנות, אשר יכול לשלוט במלאי
באופן ויזואלי, ולהבין את רחשי ליבם של הקונים. כמו כן, לולא מקרר מעדניה, היה צורך להכניס את כל אותם מצרכים למקררים אטומים או סגורים, אשר היו מאבדים מזוהרם. גם להעביר ולשווק את המוצרים המצויים תוך מספר שעות לחנויות קרובות או צרכנים, הוא אינו ריאלי, מכיוון שהתחלופה הינה איטית יותר, הלכה למעשה. באופן כזה נהנה בעל החנות הן מיופיו של מקרר המעדנייה והן מהאפקטיבית ויעילות המכירה המצויה בו.מקרר מעדניה

מאפייניו של מקרר מעדניה

מקרר מעדניה הינו מקרר לשימוש עצמי של הלקוחות, כך שכל הפריטים צריכים להיות חתוכים באופן של "לקחת וללכת". מעבר לכך, מאופיין המקרר ביחידת קירור פנימית או חיצונית, מחשב דיגיטאלי אשר שומר ומבקר על הטמפרטורה הרצויה, משטח תצוגה עשוי נירוסטה אשר ניתן להיבנות גם באופן משופע. שיטת הקירור בו, בדרך כלל פועלת על בסיס אוויר מאולץ, ושמשת התצוגה בעלת מנגנון הזזה. מעבר לכך, מקרר מעדניה יכול לשמש גם כמקום אחסון, ומגיע בשלל צבעים מרהיבים.

כאשר יוקרה ופרקטיקה נפגשים במקרר מעדניה

בדומה למקרר חלביה, גם מקרר מעדניה נועד, בכדי לייעל את תהליך השיווק של מוכר הסופר ללקוחותיו. המקררים, אשר משמשים גם לתצוגה, וגם לאחסון מוצרים, הינם אביזרים אטרקטיביים. מיקומו של מקרר מעדנייה בחלל חייב להיות כזה אשר יתפוס את תשומת לב הנכנסים מחד, ושלא מאפשר להתעלם ממנו מאידך. ההמלצה היא להכניס למקרר מעדניה, את כל אותם מוצרים אשר מבדילים את הסופר שלך מסופרים אחרים, ובכך לתת לך יתרון אשר לא יישכח מהר כל כך.

כתיבת תגובה