You are currently viewing מה אוכלים במסיבת רווקות?

מה אוכלים במסיבת רווקות?

מסיבת הרווקות היא אירוע (בתקווה) חד פעמי בחיים של כל אחת מאתנו

מסיבת רווקות היא רעיון ששאבנו מהתרבות האמריקאית והמערבית, אך מדובר למעשה במסורת ארוכת שנים הרבה יותר שקיימת בכמעט כל תרבות, שבה הכלה המיועדת חוגגת בלילה לפני החתונה (או כמה לילות לפני כן) את ימי הרווקות האחרונים בטרם היא מתחתנת, עם הדמויות הנשיות הקרובות אליה ביותר. כיום מסיבת הרווקות לקחה את הקונספט הזה צעד קדימה, ובמסיבות הרווקות המודרניות ניתן למצוא חגיגות בקנה מידה גדול מאוד, עם כמויות גדולות של אלכוהול, תוכנית אומנותית מושקעת ומהנה עבור כל המשתתפות וכמובן שגם אוכל. כעת נתמקד בנושא האוכל. בעוד המקבילה הגברית של מסיבת הרווקות (מסיבת הרווקים כמובן) לרוב תצטיין בג'אנק פוד בצורתו הבסיסית ביותר, ולא תגיע הרבה מעבר לפיצה, בשר על צורותיו השונות ובאופן כללי חוסר תחכום גורף, מסיבות רווקות לרוב תכיל מאכלים ברמה מעט יותר גבוהה, שבין אם הוכנו על ידי המשתתפות ובין אם יוזמנו, יתאימו לאווירה שאותם אנחנו רוצות ליצור.

 

כמה רעיונות למאכלים שאותם יהיה כיף להכין ולאכול במסיבת רווקות שלכן

• אפשרות בסיסית מאוד, שהיא רלוונטית במקרה שאתן לא רוצות או יכולות להשקיע בהכנה ארוכה של מאכלים למסיבת רווקות שלכן, היא סושי. הזמנה של מגש מסיבה של סושי יכולה לסגור בקלות סוג אחד של אוכל לכל משתתפות המסיבה, בהשקעה של לא יותר מ-300 ₪, ולהתאים גם לאופי של מסיבת הרווקות בקלות רבה מאוד. ההשקעה היא מינימלית משום שאת הסושי אנחנו לרוב מזמינות, ובהחלט מומלץ להזמין אותו לפחות כמה שעות מראש כדי לקבל אותו בזמן, בכמות ובאיכות שדרושה לנו במסיבת הרווקות שלנו.
• אפשרות אחרת, שקל מאוד להכין ושרבות מאתנו בוחרות להכין במסיבת הרווקות שבה אנחנו משתתפות, היא של עוגות אישיות (קאפקייקס). את הקאפקייק אנחנו מכינות בקלות רבה מאוד, ישנה כמות רבה מאוד של מתכונים אפשריים בהם נוכל להשתמש, וניתן גם לתת לקאפקייק טוויסט שובבי יותר אם אנחנו משלבות בהכנתם אלכוהול או חושבות על צורה מקורית בשבילם או לאכילתם.

מה אוכלים במסיבת רווקות
• בכל הנוגע לאלכוהול, רבות מאתנו מסכימות על הצורך בתחכום מעט רחב יותר במסיבת הרווקות שלנו. במקום לשכור ברמן, כדאי לבדוק אפשרויות של קוקטיילים קלים להכנה (כמו לדוגמה, מוחיטו) ולהכין אותם בכמות גדולה כחצי שעה לפני המסיבה. כך כולנו נוכל ליהנות מכמות רצינית של אלכוהול שטעים לכולנו ושכולנו נהנות ממנו עד שניצור ערב בלתי נשכח באמת (ואולי בדיוק להפך).

האוכל הנכון הוא השלמה מעולה למסיבה אינטימית, פרועה ומהנה עם כל החברות הקרובות

מסיבת רווקות היא אירוע שחרף כל ההתפרעות שבו הוא נשאר אינטימי מאוד. אין הדבר אומר שאנחנו לא צריכות להתפרע כאילו אנחנו תיכוניסטיות – אבל בהחלט כדאי לחשוב על אוכל ושתייה שהולמים את האווירה הקרובה והאינטימית שאנחנו מעוניינות ליצור.