You are currently viewing מדוע כדאי לכם לחפש מתכונים לילדים שלכם?

מדוע כדאי לכם לחפש מתכונים לילדים שלכם?

אין ספק שהעבודה במטבח על מתכונים שונים, יכולה להיות עבודה מהנה מאד, מתגמלת מאד, והתוצאה כמובן – מדהימה וטעימה. עם זאת, לא לכולנו יש כמובן את הזמן והיכולת, להשקיע במתכונים מסובכים ומורכבים כל כך. בדיוק בגלל הסיבות הללו אם יש לכם ילדים, כדאי פשוט לחפש מתכונים לילדים. הכוונה במתכונים הללו, היא כמובן שהם לא רק עבור מאכלים שהילדים יאהבו לאכול – אלא שמדובר על מתכונים פשוטים מאד, שהילדים בעצמם יוכלו להכין, לעתים בהדרכתכם ולעתים לא (תלוי במתכון, ובגיל ושל הילד). אז מה היתרונות בכך?

הכל מהיר, איכותי, טעים ופשוט

  • הכנה מהירה – הכלל הקבוע עבור מתכונים לילדים הוא לרוב, שאם לוקח יותר מ15 דקות להכין אותם, הם כבר לא מיועדים לילדים! המתכונים הללו הם תמיד מהירים מאד, וזה חלק מהפשטות שלהם. זה אומר שאם אתם צריכים לאלתר במהירות ארוחת צהריים או ארוחת ערב לילדים שלכם, אין שום בעיה: מעבר לזה שמשתפים אותם בתהליך ההכנה, הרי שתוך זמן קצר מאד, הם כבר יוכלו ליהנות מהארוחה שהכינו בעצמם.
  • תחושה מספקת ומגבשת – אחת ההשלכות החיוביות ביותר בהכנת המתכונים העצמאית שהילדים חווים, הוא תחושה של סיפוק, חיזוק של הביטחון העצמי, ותחושת מסוגלות טובה יותר. יש לזכור עבור הילדים, כל תהליך העבודה במטבח נדמה כמעין קסם לא ברור. ברגע שנותנים לילד להיכנס למטבח של ה"גדולים" ונותנים לו להכין אוכל – הוא חש אחראי יותר, והדבר גם נותן יותר דרור ליצירתיות שלו. כך בעצם – יש רק מה להרוויח מכך!
  • מגבש את המשפחה – מעבר לכל מה שציינו, הרי שהכנה של מתכונים לילדים היא גם חוויה משפחתית מגבשת במיוחד. אפשר להכין מתכונים ביחד – אפשר לשתף את כל הילדים, לחלק להם תפקידים, ששני ההורים ייקחו חלק, ואפילו להזמין עוד קרובי משפחה או חברים לקחת חלק.

זה לא רק אוכל – זו חוויה

בכך שאתם תצברו כמה שיותר מתכונים לילדים וכמובן תיישמו אותם, אתם פשוט תאפשרו לילדים שלכם לצבור כמה שיותר חוויות. כמובן שצריך למצוא את המתכון המתאים לגיל והיכולות של הילד שלכם – אבל המגוון כיום, הוא פשוט עצום!