You are currently viewing טיול בחוץ – מה אוכלים?

טיול בחוץ – מה אוכלים?

אין תענוג גדול יותר מאשר לצאת ביום יפה לחיק הטבע, זה יכול להיות לצורך טיול בשמורת טבע ירוקה, זה יכול להיות מסלול הליכה אתגרי באחד מהנחלים, הגבעות או ההרים וזה יכול להיות לצורך פיקניק באחד מהחניונים או היערות.

לא משנה, מהן העדפות או הבחירות שלכם בכל מה שקשור ליציאה לטבע, ישנה דרך אחת אשר בכוחה לשדרג את ההנאה מאותו הבילוי והיא באמצעות ארוחה מפנקת בחיק הטבע. כן, אם בטרם היציאה לטיול, תשקיעו זמן בהכנה של כריכים מושקעים או מאכלים אהובים שנוח לקחת אותם בתיק, הרי שאתם מבטיחים לעצמכם פינוק ובילוי מהנה במיוחד.

סנדוויצ'ים או ארוחות מושקעות?

אוכלים בחוץאז נכון, שהתשובה לגבי סוג המאכלים אותם תארזו אתכם לטיול, תלויה רבות בסוג הטיול שאתם מתכננים. אם מדובר במסע הליכה רגלי, קרוב לוודאי שתעדיפו כריכים או מאכלים אחרים שכל שצריך בכדי ליהנות מהם, זה רק לשלוף מהתיק ולאכול. לעומת זאת, אם אתם מתכננים ארוחה בפארק כנראה שתעדיפו מאכלים קצת אחרים.

חשוב לציין שמבחינת ההשקעה והטעמים, גם סנדוויצ'ים יכולים להיות ארוחת גורמה, עם משקיעים בהם – כריכים מלחמים איכותיים עם ממרחים מובחרים ובשילוב של הרבה ירקות טריים יכולים להוות כארוחה מושקעת לכל דבר.

אם סנדוויצ'ים לא מספקים אתכם, ישנן מגוון רחב של אפשרויות אחרות לבילוי קולינארי בטבע: אם מדובר בארוחת בוקר תוכלו לקחת אתכם: ביצים קשות, גבינות, ירקות טריים חתוכים, מאפים ואפילו ממרחים. אם מדובר בארוחת צהריים, אתם יכולים להביא גזיה ולחמם באמצעותה ארוחות מבושלות ומושקעות. וכן לחובבי הפירות למיניהן אם מדובר באווירה קיצית וטרופית תמיד אפשר להצטייד בסלסלת פירות שתכלול את מגוון הפירות הקייציים: בננות, קיוווי, אגסים, מלון, אבטיח, דובדבנים ומיצי פירות רק בשביל ההנאה.

מטיילים, נהנים ואוכלים

לא משנה איזה מאכלים בחרתם לקחת אתכם לטיול, חשוב מאוד לקחת בחשבון מספר פרמטרים ובין היתר: מזג האוויר – בימים החמים, לא בטוח שכל המאכלים ישמרו בתיק רגיל למשך זמן רב, לכן צריך להקפיד על אמצעי קירור מתאימים דוגמת צידנית. גם מקום הטיול יהווה כפרמטר שיש לקחת בחשבון, אם הבאתם ארוחה שמצריכה חימום או שאתם מתכננים לעשות על האש, כדאי לוודא מבעוד מועד שניתן להדליק אש ביעד הנבחר. לקיחה בחשבון של כל הפרמטרים הללו והשקעה עוד בטרם היציאה תאפשר לכם ליהנות מטיול מפנק וטעים.

כתיבת תגובה