You are currently viewing חמש דרכים מומלצות להכנת פיצה

חמש דרכים מומלצות להכנת פיצה

המאכל שכולנו אוהבים לאכול, בלי קשר לגיל שלנו ולמקום שבו אנחנו גרים – הוא ללא ספק הפיצה. הפיצה אולי הגיעה אלינו מאיטליה, אבל היא אחד מהמאכלים האהובים ביותר גם בישראל ואף בעולם כולו. אם אתם רוצים להכין בעצמכם פיצה, להלן חמש דרכים מומלצות לעשות זאת, לקבלת תוצאות מצוינות וטעימות:

 

כך תכינו את פיצת החלומות שלכם

  1. בטאבון – אם יש לכם כסף ומקום פנוי בחצר, אפשר להשקיע ברכישת טאבון. הטאבון הוא הכלי המקצועי ביותר להכנת פיצות מושלמות, ממש כמו בפיצריות עצמן. זה כמובן מתאים למי שיש לו תקציב הולם – וחיבה ברורה להכנת פיצות באופן קבוע.
  2. עם אבן שמוט ותנור – אם יש לכם תנור רגיל בבית, אפשר להכין פיצות באמצעות אבן שמוט לפיצה. אבן שמוט היא כלי מיוחד שעשוי מחרס, אשר עליו מניחים את הבצק עם הרוטב והתוספות השונות. המבנה המיוחד של אבן שמוט לפיצה, גורם לה להתחמם בדיוק כמו שאתם אוהבים – כולל הקריספיות של הבצק בשוליים. זהו פתרון מצוין למי שרוצה להשקיע בפיצות טעימות ואיכותיות מאד, אך בתקציב קטן יותר, ועם התנור הקיים.
  3. על תבנית בתנור – אם אין לכם אבן שמוט לפיצה, פשוט חממו את הפיצה בתנור על תבנית עם נייר אפיה. התוצאה אמנם תהיה קצת שונה מהפיצה המוכרת לכם – אבל אם תקבלו את אותה תחושה של בצק טעים ורך עם גבינה מותכת, רוטב וכל התוספות השוות.
  4. טוסטר אובן – תתפלאו לגלות, אבל אפשר להכין פיצה נהדרת אפילו בטוסטר אובן, ולהגיע לתוצאות מצוינות! ההבדל היחיד הוא שהטוסטר אובן קטן יותר, ופחות מאתים להכנת פיצות לאירוח.
  5. מיקרוגל – אם אתם ממש רוצים לאלתר, אפשר אפילו להכין פיצות בתנור המיקרוגל שלכם, ויש כיום תנורי מיקרוגל אם תוכניות מיוחדות לחימום של פיצות. נכון שהטעם יהיה קצת שונה מפיצות רגילות, אבל אפשר להגיע לתוצאות טובות למדי. קחו בחשבון שלרוב יהיה צורך להשתמש בבצק מוכן ומחומם לראש לפיצה.

הכנת פיצה

העיקר שיהיה לכם בתאבון!

סקרנו עבורכם כמה שיטות שונות להכנת הפיצות. קחו בחשבון שמומלץ בחום כמובן להשתמש בעזרים טובים להכנת הפיצה המושלמת – רכישה של אבן שמוט היא משתלמת ולא יקרה כלל, ואפשר כמובן גם להצטייד במערוך להכנת הבצק, בכוסות למדידת כמות הרוטב, ועוד.