You are currently viewing המהפכה בעולם הקייטרינג

המהפכה בעולם הקייטרינג

קייטרינג הינו דבר אשר משולב היטב בחיי היומיום שלנו, אולם לא תמיד היה כך

בעבר, במידה ורצית לאכול, היה עלייך להכין בכוחות עצמך את האוכל במטבח הביתי שלך, וכן היה נהוג במשך שנים. הקייטרינג חולל מהפכה בדרך בה אנשים צורכים אוכל, ושינה לא רק את סוג האוכל שאנו מצפים למצוא בכל אירוע, אלא גם את אופי האירועים עצמם.

אז כיצד התרחשה מהפכת הקייטרינג וכיצד היא משפיעה עלינו?

  • התפתחות הקייטרינג: כאמור, בעבר כל אחד דאג למזון שלו- החל משלב רכישת המצרכים וכלה בבישולם במטבח הביתי שלו, אולם מהר מאוד שיטה זו נהייתה לא רלוונטית יחד עם התפתחותן של מסעדות בכל מקום מיושב. לעומת מסעדות, המגישות אוכל במקום,  קייטרינג שינה את חוקי המשחק, ואיפשר להביא אוכל לכל מקום, כך שלא רק שאנשים לא היו צריכים יותר לבשל לעצמם, אלא גם לא היו מוגבלים במקומות בהם ניתן לצרוך אוכל איכותי.
  • אז מה הוא בעצם קייטרינג: קייטרינג, או בעברית שירותי הסעדה, הינו שירות אשר מספק מזון לכל מקום שנרצה, כאשר האוכל מוכן במיקום אחר ונשלח לאתר ההסעדה. בעבר, האוכל אשר היה מוגש בקייטרינג היה חלבי או קר בלבד, בשל הקושי בשמירה על איכותו, טריותו וחומו של אוכל אשר אמור להיות מוגש חם, אולם כיום בשל התפתחות שיטות ההסעדה אנו יכולים למצוא קייטרינג בשרי איכותי בכל אירוע. שימוש בקייטרינג בשרי או חלבי מאפשרת לנו לערוך אירועים בכל מקום שנחפוץ, מבלי להיות מוגבלים בשל מחסור באוכל באותו מקום, וכמובן מבלי להיות מחויבים בהכנת האוכל בכוחות עצמנו.קייטרינג
  • השפעת הקייטרינג על אירועים: קייטרינג משמש אותנו לרוב להסעדת כמות גדולה של אנשים, דבר אשר הופך אותו מיד לגורם נחוץ בכל אירוע שאנו מארגנים- כנסים, חתונות, טקסים ועוד. לקייטרינג השפעה רבה על אופי האירוע, ולכן אנו רואים התאמה בין בחירת קייטרינג בשרי או חלבי לאירועים שונים, אולם מלבד זאת הקייטרינג גם שינה את הדרך בה אנו חוגגים אירועים שונים. אם בעבר, מיקום החגיגה נקבע על פי מיקום האוכל, או שמשך החגיגה קוצר בשל המחסור באוכל, הרי שהיום אנו יכולים לחגוג בכל מקום, וליהנות מאספקה מתמדת של אוכל בעזרת הקייטרינג, דבר אשר מאפשר לנו לחגוג בכל מקום שנרצה ולמשך זמן ארוך ככל שנרצה.

כיום אנו רואים מגוון רחב של סוגי קייטרינג, אשר מתאימים לכל אירוע

הקייטרינג לא הפסיק להתפתח עם השנים, וכיום אנו רואים קייטרינג בשרי, קייטרינג חלבי, קייטרינג אסייתי, קייטרינג לאירועים מיוחדים כגון מסיבות רווקות ועוד, כך שכל אחד יכול להיעזר בסוג הקייטרינג המתאים לו, לערוך את האירוע או המפגש שלו בכל מקום שירצה, ולהתפנות להתעסקות בדברים חשובים יותר מאשר הכנת האוכל.