You are currently viewing הכנת גלידה ביתית
469750320

הכנת גלידה ביתית

גלידה ביתית היא פינוק אמיתי לכל המשפחה. כדאי לייצר גלידה ביתית על מנת לרענן את השגרה, להפעיל את הילדים ולהכניס קצת צבע וטעם מתוק למקרר. לא חייבים לרכוש מכונה להכנת גלידה כדי להגיע לביצועים טובים ואפשר לשלב את הטעם האישי כמעט בכל מתכון. מעבר לכך, הכנת גלידה ביתית היא תהליך קצר מכפי שנהוג לחשוב. הטעם של הגלידה נובע מבחירה מוקפדת של חומרים ומהשקעה במרכיבים טריים בלבד.

מתכון לגלידה טבעונית

גלידת שוקולד בננה פצפוצים תתאים למי שמעדיף את המטבח הטבעוני. הנה המתכון המנצח:

א. מרכיבים – יש להיערך עם 4 בננות קפואות, להפשיר אותן 10 דקות ולהוסיף בצד 2 כפות שטוחות של פולי קקאו גרוסים. מרכיבים נוספים הנחוצים עבור המתכון הם 1 כף גדושה של קקאו איכותי ועוד 1 כפית סירופ טבעי מועדף: מייפל, מולאסה או לתת אורז מלא.

ב. אופן הכנה – כל מה שצריך לעשות הוא לטחון את כל המרכיבים במעבד מזון, עד שמקבלים מרקם קציפתי. בשלב הבא מכניסים את הכל לתוך מקרר גלידה ומגישים כשרוצים. ניתן גם לאכול ישר, אך הגשה בטמפרטורה נמוכה מעט מטמפרטורת החדר תבטיח חוויה מושלמת וטעימה.

מתכון לגלידת פיסטוק

מי שרוצה להכין גלידת פיסטוק ביתית צריך להיערך עם המרכיבים הבאים:

  • פחית 400 גרם חלב ממותק ומרוכז

    גלידת פיסטוק
    469750320
  • 2 מיכלים של 500 מ"ל שמנת מתוקה
  • 1 כף מחית פיסטוק איכותי
  • חצי כוס פיסטוקים קלופים

בשלב הראשון יוצקים את החלב הממותק לתוך קערה. מוסיפים את מחית הפיסטוק ומערבבים היטב, תוך כדי הוספת אגוזים לפי הטעם. בשלב השני מקציפים בתוך קערת מיקסר את השמנת המתוקה עד לקבלת קצפת יציבה. מקפלים שליש מהקצפת לתוך תערובת החלב הממותק, מעבירים את התערובת לקערת המיקסר יחד עם הקצפת ומקפלים בעדינות עד הטמעה מלאה. לאחר מכן מעבירים את התערובת שהתקבלה לתוך מיכל פלסטיק ומקפיאים למשך 4-6 שעות, או עד שהגלידה קופאת לחלוטין.

כדאי לעטר את הגלידה בשוקולד, קצפת, אגוזים קצוצים, סוכריות או כל פריט אחר לפני ההגשה לשולחן.