You are currently viewing גריל גז למסעדות

גריל גז למסעדות

מטבח תעשייתי שמייצר כמויות גדולות של אוכל, כמו מטבח של מסעדה, צריך פתרון איכותי בתחום הצלייה

מטבח של מסעדה מבצע הרבה מאוד פעולות של הכנת אוכל בו זמנית. מטבח מסעדה הוא גוף נושם, סימביוטי, שכל העובדים בו צריכים לעבוד בהרמוניה ובתיאום בכדי להגיע לתוצאות האיכותיות ביותר. ואולם, גם צוות המסעדה האיכותי ביותר, המיומן ביותר והמורגל ביותר בעבודה משותפת, לא יכול לבצע עבודתו על הצד הטוב ביותר אם אין לו את הכלים והמכשירים הנחוצים לכך במטבח. לכן אנחנו משקיעים בהקמה של מטבח במגוון מוצרים – מחדרי קירור, דרך תנורים ועד כיריים תעשייתיות. אחד המכשירים שעליהם אנחנו צריכים לתת דעתנו הוא גם כמובן הגריל.

פעולת הצלייה היא אחת החשובות ביותר במטבח המודרני, וכיום כבר ברור שמטבח שמכבד את עצמו צריך גריל איכותי שייתן לו פתרון איכותי בכל הנוגע להכנה של בשרים ושאר מזונות הדורשים צלייה. בהתחשב בכך, אנחנו צריכים לבחור באפשרות הגריז המתאימה ביותר למסעדה שלנו, ואין כל ספק שמדובר בגריל גז – גריל במוסס על חימום טבעי של אש, ומצד שני לא דורש מאתנו התעסקות בלתי פוסקת עם פחמים.

גריל גז הוא האפשרות האיכותית ביותר עבור מטבחי מסעדות, וממה מורכב גריל הגז האידאלי למסעדה שלנו?

  • גריל גז איכותי שמתאים למסעדה או ציוד למטבח המוסדי הוא קודם כל גריל שמתאים להיקף צלייה של מסעדה. משמע, גריל הגז האידאלי של המסעדה שלנו צריך להיות גדול מספיק בשביל להכיל את כל האוכל שצריך להיצלות עליו במקביל. עוד אלמנט חשוב במיוחד בכל הנוגע לגריל הגז של המסעדה שלנו הוא יכולת העבודה הייחודית במקביל איתו, משמע דרגות שונות של חימום וצלייה באזורים שונים ומופרדים של הגריל, ויכולת עבודה במקביל במספר מצבי עבודה.המודולאריות הזו היא גם חשובה במיוחד בכל הנוגע לניקיון הגריל, שכן גריל מודולארי עם חלקים מתפרקים הוא גריל שקל מאוד לנקות ביחס לגריל שמגיע בחתיכה אחת.
  • אז אפיינו שלושה מאפיינים בולטים ומרכזיים של גריל הגז המושלם למסעדה שלנו – גדול, מתפרק לחלקים קטנים וקלים לניקוי, ומאפשר מצבי עבודה שונים לאורך הגריל כולו. ברור, אם כן, מדוע חלקים מכם בוודאי חושבים שמדובר בגריל דמיוני שצריך לייצר באופן אישי, אך המציאות לא יכולה להיות רחוקה יותר.

גריל איכותי הוא גריל שמותאם עבור הצרכים המדויקים שלנו עם שירות מוביל ואיכותי בתחום

הצרכים שציינו כאן, שהופכים גריל גז לגריל איכותי במיוחד שמתאים לעבודה בהיקף תעשייתי של מטבח מסעדה, הם צרכים שמוכרים לא רק לנו אלא לכל מי שעוסק בתחום הגרילים, הייצור שלהם וההתאמה שלהם למסעדות.

לכן ברור גם שאת גריל הגז שאתם מעוניינים לרכוש עבור המסעדה שלכם כדאי לכם לרכוש משירות המתמחה באופן ספציפי בכך, וכך תוכלו להבטיח את ההתאמה האידאלית של הגריל שרכשתם עבור המטבח שלכם והצרכים שלכם.