You are currently viewing בחירת קייטרינג לחתונה בבית או בטבע

בחירת קייטרינג לחתונה בבית או בטבע

לא כל הזוגות בימינו מעוניינים לערוך חתונה שגרתית בגן או באולם אירועים. לצד אירועים סטנדרטיים שמתקיימים באולם יפה או בגן נחשב – יש גם אירועים שמתקיימים באתרים מיוחדים בטבע, ואחרים – שמתקיימים בבית. באירועים כאלה, בבית או בטבע, נהוג להזמין חברת קייטרינג איכותית. השאלה היא איך צריך לבחור נכון, כדי ליהנות מחוויה גסטרונומית מושלמת.

בשרי או חלבי

הבחירה בקייטרינג מצריכה תשובה החלטית על השאלה הבאה: האם רוצים ארוחה בשרית או שמא מעדיפים ארוחה חלבית. בזכות חברות של קייטרינג חלבי במרכז, כאלה שמציעות שירות וטעמים באיכות גבוהה, לא חייבים ללכת רק על כיוון בשרי כפי שמקובל באולמות האירועים. שף שמתמחה בבישול לאירועים חלביים יכול לספק הפתעה מיוחדת ומנות נפלאות שלא מכבידות מצד אחד ושמספקות חגיגה של צבעים, טעמים וריחות מצד שני.

קייטרינג

בוחרים במוניטין

בחירת קייטרינג לחתונה בבית או בטבע תשפיע באופן משמעותי על האווירה הכללית שבאירוע. משום כך, חשוב מאוד לבחור את חברת הקייטרינג על סמך הרושם שהם יוצרים בשיחת הטלפון הראשונית ובפגישת ההיכרות (או בטעימות) אך גם על סמך המלצות של לקוחות מרוצים. בין אם בוחרים בקייטרינג חלבי ובין אם בוחרים בסגנון אחר, חברה שזוכה לאמון של לקוחות קודמים וכזאת שסיפקה להם את התמורה הגבוהה תהיה הבחירה הנבונה והנכונה.

סידור נכון, אווירה מעולה

כאשר עורכים חתונה במיקום פחות שגרתי כלומר בבית או בטבע, חשוב שכל פרט בסידור המקום וכל פרט בסידור השולחנות יהיה מושלם. חשוב לבחור בחברת אירוח וקייטרינג שמודעים לסוד ההצלחה הטמון בפרטים הקטנים וחשוב שלא רק טעם המנות יהיה נר לרגליהן.

סידור נכון של השולחנות, עריכת המפות, סידור הסכום ואופן ההגשה צריכים להיות מעולים וללא פשרות. המנות שיוגשו בקבלת הפנים, המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים צריכים להיות מושכים לעין, בעלי ניחוח נפלא, סידור יפה וכמובן – טעם משובח. בין אם בוחרים בהגשה עצמית ובין אם בוחרים בהגשה על ידי מלצרים, האירוח חייב להיות מדויק, ללא תקלות וללא טעויות.

לסיכום, אירוע חתונה בבית או בטבע הוא אפשרות מצוינת עבור לא מעט זוגות. בחירה נכונה בקייטרינג מושקע ושימת לב לכל פרטי ההגשה והמנות יבטיחו אווירה מצוינת עם טעם נפלא.