You are currently viewing בחירת קייטרינג אסאדו לאירוע שלכם

בחירת קייטרינג אסאדו לאירוע שלכם

חוגגים אירוע גדול ומשמעותי בקרוב? מעוניינים לשדרג את חווית האוכל הסטנדרטית והרגילה הקיימת באירועים ולהזמין קייטרינג אסאדו איכותי עם המון בשרים משובחים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה, נדבר על קייטרינג אסאדו – מה הוא כולל, למי הוא מתאים, איך למצוא את הקייטרינג האיכותי ביותר ומהי עלותו.

 

מה כולל קייטרינג אסאדו?

קייטרינג אסאדו כשמו כן הוא, כולל המון סוגי בשרים – בעיקר בשר אסאדו, אך לא רק. יש בו בשרים שונים ומגוונים כגון, אנטריקוט, חזה אווז, פילה בקר ועוד. הבשרים הללו, עוברים עישון וצלייה וישנם גם קייטרינגים כאלה המשלבים עופוקייטרינג אסאדות בטכניקות הכנה שונות. קייטרינג כזה איכותי בעיקר בגלל השימוש בחומרי הגלם המושלמים בו. מעבר לכך, הקייטרינג כמובן יכלול גם תוספות שונות, המתאימות לאכילה יחד עם הבשרים – בדרך כלל, מדובר על תוספות כגון, תפוחי אדמה עם עשבי תיבול צלויים בגריל, מגוון סוגי אורז וכמובן סלטים חיים ומבושלים. במידה והקייטרינג כשר, הקינוחים יהיה כמובן פרווה ואילו במידה והקייטרינג לא כשר, תוכלו גם להנות מקינוחים חלביים. הכל בהתאם לכשרות הקייטרינג ובחירתכם.

לאיזה אירוע מתאים קייטרינג אסאדו?

הקייטרינג יכול בהחלט להתאים לאירוע משמעותי כמו חתונה, אך ניתן גם לשלב אותו באירוע של חינה, בר/בת מצווה, ברית/ה וכל אירוע שתרצו לציין בצורה חגיגית ועם כמות מוזמנים גדולה. קייטרינג אסאדו יכול בהחלט לשמש כחלופה ראויה לאוכל המוצע באולמות אירועים, שכן כאן יש אוכל שמוכן על ידי שף וצוות מקצועי.

איך מוצאים את הקייטרינג האיכותי ביותר ומהי העלות?

כשזה נוגע לאוכל, הכי טוב לשאול המלצות של חברים או משפחה שכבר עשו אירועים בהם הזמינו חברת קייטרינג. יתרה מזאת, אם יצא לכם להשתתף באירוע כזה, זה עוד יותר טוב עבורכם – כי ככה יכולתם לטעום את האוכל ולראות אם אכן מדובר באוכל איכותי או לא. יתרה מזאת, ניתן גם להסתייע בחוות דעת, אותן ניתן לקרוא בפורומים שונים באינטרנט העוסקים בתחום האוכל או בקבוצות בפייסבוק. עלות קייטרינג אסאדו עשויה להסתכם בכמה אלפי שקלים עד עשרות אלפי שקלים, הכל תלוי בתפריט שתבחרו ובכמות המוזמנים שלכם.