You are currently viewing בחירת בשר איכותי

בחירת בשר איכותי

בשר מהווה את אחד מחומרי הגלם מהם ניתן להכין אין סוף מטעמים מסוגים שונים. כאשר בוחרים בשר, חשוב להתאים אתל סוגו לסוג התבשיל אותו אתם מתכננים להכין. יש סוגי בשר המתאימים לצלייה קצרה על האש, אחרים מתאימים לבישול וכדומה.

בשר לצלייה על האש

אחד הדברים שישראלים אוהבים במיוחד לעשות הוא להיפגש יחד ולצלות בשר על האש. בין אם אתם מסוג האנשים שנוהגים לעשות ברביקיו אחת לשנה ביום העצמאות ובין אם אתם נוהגים להיפגש למטרה זו כל שבת, כדאי שתדעו איזה בשר מתאים לאירוע. יש כמה נחים איכותיים וטעימים במיוחד המתאימים לצלייה באש חיה. אחד הנתחים הוא נתח בשם אנטריקוט. נתח זה הוא נתח בקר המצוי בין צלעות הבהמה. נתח נוסף מומלץ לצלייה על האש הוא הסינטה, אשר ממוקם בסמוך לו. כמובן שאם אתם פחות חובבים סטייקים, או שאין לכם תקציב לרכוש בשר מסוג זה, תמיד תוכלו להכין קבבים מבשר טחון. מומלץ לעשות שימוש בבשר טרי. אם אחסנתם את הבשר במקרר, המתינו כמה דקות עד שהוא יגיע לטמפרטורת החדש לפני צלייתו.

תבשילי קדרהבשר איכותי

תבשילי קדרה מהווים ארוחה שלמה ובכך יתרונם. לרוב משלבים בקדירה סוג מסוים של בשר לצד ירקות כגון תפוחי אדמה, עגבניות, בצל, גזר וכדומה. עבור תבשילי קדירה אפשר לעשות שימוש בכמה סוגי נתחים. עבור בשר בקר מומלץ לעשות שימוש בנתח מספר 11 – צוואר, נתח מספר 2 – צלעות, ונתח מספר 9 – קשתית. עבור בשר טלה מומלץ לעשות שימוש בחזה, שוק, כתף או צוואר. בכדי שהבשר יצא עסיסי מומלץ קודם כל להשחים אותו קלות ורק אחר כך להכניס אותו יחד עם כל המרכיבים האחרים לקדירה.

בשר טחון

בשר טחון מהווה חומר גלם מצוין להכנת תבשילים רבים. ניתן לעשות מבשר טחון קציצות, רוטב בולונז, ממולאים, לזניה, קבבים ועוד. כשאתם ניגשים לבחור בשר טחון ודאו שהטחינה נעשית בו במקום. יש מקומות אשר מוכרים בשר טחון אשר הוקפא והופשר, למרות שהדבר אסור על פי חוק. את השבר יש לאחסן במקר עד השימוש.

המאמר נכתב באדיבות איטליז דהן רמלה