You are currently viewing איך בוחרים מגשי אירוח לאירועים?

איך בוחרים מגשי אירוח לאירועים?

באירועים רבים אנו יכולים למצוא מגשי אירוח אשר משדרגים את האירוע עצמו

מגשי אירוח הינם מגשים המלאים בפרטי מזון שונים ומגוונים, אשר יכולים להיות מוגשים על ידי מלצרים באירוע, להיות מונחים על כל שולחן או לקשט בופה, והם מסייעים לנו בשיפור האירוע על ידי כך שהם מציעים לאורחים מזון אשר ניתן לאכול בעמידה, ללא צורך בישיבה לשולחן, דבר אשר מעודד התרועעות והשתתפות פעילה באירוע.

אז כיצד נבחר מגשי אירוח לאירוע שלנו?

  • סוג האירוע: דבר ראשון, חשוב מאוד שהמגשים שנבחר יחמיאו לאירוע ויתאימו לאווירה שאנו מעוניינים ליצור בו, ולכן לכל אירוע נבחר סוגי מגשים שונים. במידה ואנו עורכים אירוע שמח וחברתי, נבחר במגשי אירוח פשוטים, אשר יהיו מלאים במגוון רחב של מאכלים כך שכל אחד יוכל למצוא לפחות משהו אחד שהוא רוצה בכל מגש. במידה ואנו עורכים אירוע רשמי ויוקרתי, נבחר גם במגשים כאלו, אשר לא יהיו עמוסים באוכל ויציעו רק סוג אחד של מאכל על כל מגש, דבר אשר יתרום לרשמיות של האירוע.
  • סוג המגש: אנו רואים הבדל גם בין סוגי המגשים השונים, אשר כל אחד נועד בכדי לשרת מטרה אחרת. אנו יכולים למצוא מגשים עליהם ישנו אוכל של ממש כגון המבורגרים או כריכונים, מגשים עליהם יש רק מתאבנים ומגשים עליהם יש קינוחים. נוסף על כך אנו מוצאים הבדל בין מגשי אירוח חלבי לבין בשריים, כך שישנו מגוון רחב ביותר של מגשים מהם אנו יכולים לבחור. את סוג המגש נבחר על פי המטרה שאנו רוצים שירשת, בין אם היא האכלת האורחים או רק אספקת נשנושים קלים.
  • סוג האורחים: את המגשים יש להתאים גם לסוג האורחים, כאשר ההתאמה צריכה להשפיע גם על בחירת מגשי אירוח חלבי או בשרי וגם על בחירת סוג המגשים. בסופו של דבר, נרצה שהאורחים שלנו יהיו מרוצים ממגשי האירוח באירוע, ולכן ככל שנתאמץ להתאים את המגשים אליהם יותר, כך ייטב. את המגשים נתאים לאורחים מבחינת העדפות טעם, סוגי מאכלים אהובים, שמירת כשרות, ציפייה מרמת האירוע, אלרגיות וכל גורם אחר אשר נוכל לקחת בחשבון ואשר יכול להשפיע על העדפות האורחים.מגשי אירוח לאירועים
  • תקציב: כמובן שחשוב ביותר לקחת את עניין התקציב בחשבון כאשר אנו בוחרים מגשי אירוח. מגשי אירוח שונים נבדלים זה מזה במחירם, ועלינו לקחת את המחיר בחשבון היות ונהיה מעוניינים להגיש מספר מגשים בכל אירוע, בהתאם למספר האורחים, כך שעלינו לבחור במגשים אשר גם בכמויות גדולות יעמדו בתקציב שלנו, ויאפשרו לנו לספק מספר מכובד של מגשי אירוח באירוע.

חשוב לבחור בצורה נכונה מגשי אירוח לכל אירוע שאנו מפיקים

אנו יכולים לבחור מבין מגוון רחב של מגשי אירוח- מגשי אירוח חלבי, בשרי, פשוט, מהודר ועוד, ועלינו לבצע את הבחירה בצורה נכונה, אשר גם תיצור את האווירה הנכונה באירוע שלנו, גם תגרום להנאה לאורחים וגם תתאים לתקציב ולמגבלות שלנו בעת הפקת האירוע.