You are currently viewing מתכון מנצח של שף גורמה שיתאים לכל ארוחה!

מתכון מנצח של שף גורמה שיתאים לכל ארוחה!

 

יש לא מעט מתכונים שאתם יכולים לנסות כשאתם מארחים, אבל האם חשבתם אי פעם לנסות מתכון מנצח של שף גורמה? אחרי הכל, להכין ספגטי ברוטב עגבניות או שניצלים, אנשים רבים ידועים לעשות – אבל אתם מחפשים מתכון מנצח של שף גורמה, כי אתם מחפשים משהו שבאמת ידהים את האורחים שלכם וישאיר אותם פעורי פה. לכן, אנו מציגים לכם מתכון מעולה – מדובר על מנת טלה ממולא, אשר עטוף בגלילת חציל. שילוב הטעמים בין הטלה הרך לבין החציל הקריספי החזק, יוצר חגיגה של ממש בפה, והנאה מרובה.

 

המרכיבים למתכון

1 ק"ג של בשר טלהמתכון מנצח של שף גורמה

50 ג' צנוברים

בצל אחד גדול

חצי כפית הל

חצי כפית מלח

מעט מוסקט

2-4 חצילים (זה צריך לשקול 1.1 ק"ג, אז תלוי אם אתם לוקחים חצילים גדולים או קטנים)

שלוש כפות שמן זית

שני גבעולי תימין

צנצנת רוטב פסטו

 

איך מכינים?

למרות שמדובר על מתכון מנצח של שף גורמה, הרי שאופן ההכנה הוא פשוט מאד! לוקחים את כל המרכיבים חוץ מהחצילים, השמן, התימין והפסטו ומתחילים לערבב אותם. בעצם – כאן אתם יוצרים את קציצת הטלה עצמה. לאחר שיש לכם תערובת טובה ודביקה, צרו ממנה גלילים שונים – רצוי מאד שהם יהיו קצת יותר דקים מהחציל הפרוס, כדי שתוכלו כמובן לעטוף אותם היטב.

לאחר מכן מטפלים בחצילים – יש לצרוב אותם מעט על מחבת עם שמן זית. הם לא צריכים להשחים, אלא רק לאבד טיפה מהקושי שלהם. הספיגו אותם בינתיים מהשמן, ומרחו עליהם מרוטב הפסטו. על הרוטב אתם מניחים קציצת טלה – וכך בהתאם על כל פרוסת חציל.

השלב הבא הוא החימום – חממו מראש תנור ל200 מעלות, הניחו עלי תימין על המגש, ועליו הניחו את הפרוסות. לא צריך להגזים – יש להמתין כ10 דקות עד שמוציאים את הפרוסות.

 

כאן אנו מסיימים, ויש לכם מתכון מנצח של שף גורמה שקל מאד להכין! חשוב מאד לציין שאתם יכולים כמובן להוסיף עוד מרכיבים כאוות נפשכם. כך למשל, אפשר להוסיף טחינה וליצוק אותה מעל הפרוסות, אפשר להשתמש ברטבים אחרים במקום פסטו בתוך הרול של החציל, וכו' – ואנו בטוחים שזו בכל מקרה תהיה מנה מדהימה!

כתיבת תגובה