You are currently viewing מזון אורגני – סוגי דגנים

מזון אורגני – סוגי דגנים

כאשר מדברים על מזון אורגני, בדרך כלל אנחנו מבינים כי מדובר על ירקות ופירות, אך למעשה בתוך המזון האורגני נכללים יחד פירות, ירקות, סוגי דגנים שונים, קטניות, עשבי תיבול, שמנים ומוצרי מכלת רבים. למעשה, כל מזון רגיל יכול להיות אורגני, ברגע שגדל בתוך משק אורגני אמיתי ולא צרך חומרי הדברה, הורמונים וחומרים מזיקים אחרים. מבין מגוון סוגי דגנים, במשק ניתן למצוא אורז בסמטי, אורז עגול, גרעיני דלעת, גרגירי חומוס, כוסמת, בורגול, קוסקוס, גריסי פנינה, קינואה, סובין, עדשים, שעועית, זרעי פשתן, שומשום, קוואקר ועוד. צריכה מבוקרת ונכונה של דגנים, עוזרת לחילוף חומרים תקין, צריכה של ויטמינים רצויים מאוד לגדילה בריאה הן לילדים והן למבוגרים. בכדי לאכול סוגי דגנים שונים ולהרוויח את הבריאות שהם מעניקים, חשוב לצרוך אותם כאשר הם אורגניים, טבעיים ובריאים.

קנייה בריאה

כיום, כאשר המשק האורגני נגיש עבור כולנו, ניתן להזמין מוצרי מכלת שונים מהמשק, באמצעות האינטרנט שכבש את כולנו. במספר לחיצות על העכבר, תוכלו להתרשם ממבחר ענק של סוגי דגנים, ירקות, פירות ומוצרי מכלת שונים, שיספקו לכם קנייה בריאה, טעימה ובטוחה. בעבר היינו צריכים לחפש בנרות אחר משק שמוכר מזון אורגני, אך כיום, אפילו בסופרמרקט ליד הבית, ניתן למצוא מחלקה שלמה של מוצרים אורגניים. אומנם, עדיף לרכוש את המוצרים ממשק מוכר, שיש עליו המלצות ואנחנו בטוחים כי הוא מגדל את המוצרים שלו בדרך אורגנית אמיתית ומהימנה.

להאמין באורגני

הישראלים הם סקפטיים לגבי רוב הדברים, בכל מצב הם חוששים כי מישהו מנסה לעבוד עליהם, לכן ניתן לראות כיצד הם עושים את צעדיהם אט אט וחוששים מכווייה. מחקרים רבים מוכיחים בכל יום כי מזון אורגני בריא יותר עבורנו, לכן אותו חשש עם הזמן עובר והאוכלוסייה הישראלית מתחילה לצרוך אורגני ולאהוב את זה. כל סוגי הדגנים למינם עוזרים לגוף שלנו להתפתח בצורה בריאה, אך במידה ונרכוש אותם באופן הלא בריא, אנחנו עלולים לעשות את הפעולה ההפוכה ולמרוד בגוף שלנו, באמצעות דגנים מרוססים בחומרי הדברה. מאחר שהדגנים הם כה קטנים, הם סופגים הרבה מהחומר המרוסס והופכים להיות מאוד מזיקים. שימו לב למה שאתם מכניסים לפה, לפני שיהיה מאוחר מידי.

כתיבת תגובה