You are currently viewing חמשת ההמבורגרים הטובים בתל אביב
food meat - burgers on barbecue grill. Shallow dof.

חמשת ההמבורגרים הטובים בתל אביב

food meat - burgers on barbecue grill. Shallow dof.

בעשור הקודם, תל אביב עברה מהפכה קולינרית של ממש. ההמבורגרים, שבעבר נחשבו למזון מהיר שמיועד לצעירים, הפכו להיות מזון אהוד על ידי כל תושבי העיר. אפשר היה למצוא מסעדות שמציעות המבורגר בתל אביב שצצו כמו פטריות אחרי הגשם. נכון להיום, יש שפע של אפשרויות למצוא המבורגר בתל אביב, ולכן דירגנו עבורכם את חמש ההמבורגרים הטובים ביותר שיש.

הכירו את הנבחרת המנצחת

  • ויטרינה – ההמבורגרים של ויטרינה כבר הפכו למפורסמים ממש כמו הצ'יפס והנקניקיות במקום, אבל אין ספק שמעל כולם עולה המבורגר הבאטלר – שמוגש עם מלפפון כבוש, גבינת רוקפור ורוטב סטייק – מה שהופך אותו להרבה יותר מאשר המבורגר בתל אביב.
  • שטרן1 – בדרום תל אביב ברחוב פלורנטין, עומד לו הבר שטרן 1, שמציג את אחד מההמבורגרים הטעימים ביותר שיש. מדובר על המבורגר בתל אביב שעשוי מתערובת של אנטרקוט ביחד עם רוטב בירה מדהים, שיוצר טעם שומני ועסיסי.
  • מוזס – לפעמים, פשטות היא מה שמנצח, ובמוזס בהחלט הבינו את זה. הרשת מציעה המבורגר בקר קלאסי, שלא כולל גימיקים – אלא פשוט בקר איכותי וטחון היטב, שמומלץ בעיקר בדרגת צליה MW.
  • מיט נייט – נחזור לפלורנטין ברשותכם, שם נפתח מקום חדש בשם המיט נייט. גולת הכותרת היא המיני-בורגרים במקום, שמוגשים עם רוטב פיקנטי וביצה עלומה, שמשדרגת את ההמבורגר באופן מדהים.
  • בודהה בורגר –  נסיים בהמבורגר טבעוני, עם טעם ייחודי. ההמבורגר של בודהה בורגר עשוי מעדשים מונבטת ומירקות טריים, בתוך לחמניה מקמח מלא. בעצם זו ההוכחה שאפשר למצוא המבורגר שלא רק שיהיה טבעוני – אלא גם בריא וטעים.

איפה אתם תרצו לקנות?

אם אתם מחפשים המבורגר בתל אביב, אתם וזמנים לפנות לאחד מהמקומות שציינו כאן ברשימה. כמובן שאם יש לכם פינה חמה בלב למקום אחר שמגיש המבורגר שלדעתכם מומלץ בתוך העיר – אתם מוזמנים לספר לנו עליו.

כתיבת תגובה