You are currently viewing התקנת כיריים חשמליות רק בעזרת חשמלאי

התקנת כיריים חשמליות רק בעזרת חשמלאי

כיריים חשמליות מציעות חימום המבוסס על גוף חימום חשמלי. במאמר הבא נציג את יתרונות הכיריים ונסביר מדוע כדאי להתקין אותן רק עם חשמלאי מוסמך

בכיריים  חשמליות החימום נעשה באמצעות חשמל. החשמל אחראי על חימום משטח אחיד, עבה ועמיד העשוי מחומר קרמי. ההספק החשמלי של דגמי כיריים חשמליות יכול להגיע עד 5,000 ואט וכך להוות אלטרנטיבה ראויה לשימוש בכיריים גז. מעבר לכך, ההבדלים בין כיריים חשמליות לבין כיריים גז באים לידי ביטוי גם בצורת השימוש, בבטיחות ובתחזוקה.

אלו היתרונות של כיריים חשמליות:

א. עיצוב – כיריים חשמליות משנות לחלוטין את האופי של המטבח. הן משדרגות את המראה של איזור הבישול, חוסכות במקום ומשתלבות עם סגנון עיצוב מודרני או מסורתי. העיצוב של כיריים חשמליות בולט בעיקר בהשוואה לכיריים גז מיושנות ומסורתיות.

ב. פונקציונאליות ונוחות – קל להתרגל לשימוש בכיריים חשמליות. הן מתחממות במהירות ובחלק מהדגמים יש אפשרויות בישול נוספות כמו גריל, צ'יפסר וכן הלאה. קיימות שיטות חימום שונות להפעלת הכיריים ובדגמים החדשים אפילו חוסכים בהוצאות חשמל.

ג. בטיחות – כיריים חשמליות הן פתרון בטיחותי מכפי שנהוג לחשוב. בדגמים רבים מותקנות נוריות המתריעות על חום ויש רכיבי בטיחות נוספים הנותנים מענה על צרכי הלקוחות. בין היתר, בדגמים מובילים של כיריים חשמליות יש מנגנון ניתוק אוטומטי המונע הפעלת גוף חימום ללא סיר, נעילת ביטחון נגד ילדים וגם חיישן לגלישת נוזלים המפסיק את פעולת גוף החימום.

כיצד מתקינים כיריים חשמליות?

כל היתרונות של כיריים חשמליות מהווים סיבה טובה לבחור בהן. השאלה כיצד מתקינים כיריים חשמליות. לפי הוראות היצרן, יש לבצע את ההתקנה רק באמצעות חשמלאי מוסמך. זהו איש המקצוע היחיד המסוגל להתאים בין ההספק של כיריים חשמליות לבין לוח החשמל. חשוב להזמין חשמלאי בהתקנה של כיריים חשמליות בבית, במשרד, בעסק, בחנות, בבית הקפה או בכל מקום אחר. תפקידו של איש המקצוע לזהות את התנאים הייחודיים עבור התקנת הכיריים ולהבטיח את בטיחות השימוש לאורך.

סיבה נוספת בגללה יש להזמין איש מקצוע לטובת התקנת כיריים חשמליות היא החיבור לחשמל. ברוב המקרים יש צורך בחיבור תלת פאזי המסוגל לתת מענה על ההספק של הכיריים. בדירות ישנות בהן אין חיבור תלת פאזי, איש המקצוע יכול להוסיף אותו וכך לשפר את מנגנון צריכת החשמל הקבוע. לחילופין, עדיף להתייעץ עם גורם מקצועי לגבי שימוש בחיבור רגיל. בדגמים מסוימים של כיריים חשמליות ניתן לבצע את החיבור לנתיך בטווח של 25-30 אמפר בלבד.

לסיכום, היתרונות הקורצים של כיריים חשמליות אינם מובנים מאליהם. את היתרונות האלו יש לנצל רק על בסיס התקנה בטיחותית ומקצועית. רצוי להקפיד על כללי היצרן, להזמין חשמלאי מוסמך ולבצע את ההתקנה ללא נטילת סיכונים מיוחדים ברחבי המטבח.

המאמר באדיבות א.ד שמש- חשמלאי במרכז

כתיבת תגובה